ПОСТАТЬ БАТЬКА В УКРАЇНСЬКОМУ КІНЕМАТОГРАФІ 1920-Х РОКІВ: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Володимир Никоненко Київський національний університет театру, кіно і телебачення ім. І. К. Карпенка-Карого https://orcid.org/0000-0002-3516-7041

DOI:

https://doi.org/10.30888/2663-5712.2023-22-04-035

Ключові слова:

архетип батька, український кінематограф, кінематограф 1920-х років, соціокультурний вимір історії України.

Анотація

У статті розглядаються основні прояви батьківського архетипу в українському кінематографі 1920-х років. На прикладі окремих картин («Звенигора», «Два дні», «Нічний візник», «Вітер з порогів», «Хліб», «Земля») встановлюються сутнісні архетипічного образу

Metrics

Metrics Loading ...

Посилання

Брюховецька Л. «Звенигора»: оволодіння історичним часом // Кінорежисер світової слави. Збірник статей. Упор. Л. Брюховецька. – К. : Логос, 2013. – С. 19 – 55. – (Бібліотека журналу «Кіно-Театр»).

Довженко О. Сторінки щоденника (1941 – 1956). – К. : Видавництво гуманітарної літератури, 2004. – 384 с.

Кларк Д. Нью-Йорк, Україна, «Звенигора» // Кіно. – 1928. – №2 (38). –

С. 11.

Лядов М. «Два дні» [репортаж зі зйомок кінофільму Г. Стабового] // Кіно. – 1927. – №9 (21). – С. 8 – 9.

Опубліковано

2023-11-30

Як цитувати

Никоненко, В. (2023). ПОСТАТЬ БАТЬКА В УКРАЇНСЬКОМУ КІНЕМАТОГРАФІ 1920-Х РОКІВ: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ АСПЕКТ. SWorldJournal, 4(22-04), 120–125. https://doi.org/10.30888/2663-5712.2023-22-04-035

Номер

Розділ

Статті